Thursday, August 23, 2012

Oh my raya!

Assalamualaikum..

Dam dam dum!bunyi mercun..haa..stil suasana raye kan..hehe..dgn kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari raye kat kamu2 semua..amacam raye?ade baik ka?aku.. (eh2,mud raye..kene baik ckit) sy nak mohon ampun dan maaf ye kwn2 semua ni if ade slh dan silap..kdg2 xperasan wt salah..kite kan manusia biasa :)

Demam yg menyebabkan aku ternganga
Hah hari ni raye ke berape eh..tetibe mcm blur plak..raya aku taun ni biasa2 je.noting spesel..byk duk rumah tunggu org masuk meminang datang beraya je..mostly kwn2 je byk dtg rumah.aku jrg nak kluar.sbb kau bygkn raya pertama dgn kedua aku demam.oh men..aku rasa katil je plg bes disaat itu.da sihat demam kene pulak ulser dlm mulut..hadehh..xkasi mkn ketupat ke hape?!aku redo..aku redo.. T_T


bile dah rasa bajet bes.kih2

Raya korang mcm mana pulak?kasi share la..hah cer tinggalkan jejak korang.tetibe aku rase nak blogwalking nk usha kisah raya korang pulakkk :D

4 comments:

  1. Replies
    1. nak ke..amek la... :D
      slmt hari raye didiey! ^_^

      Delete
  2. Replies
    1. ye la weh..ni pn ade yg xde ni.kalu x lg ramai..hoho

      Delete